RECENZE: Star Wars Povstalci S02E08: Pokrevní sestry

25. 11. 2015 Přidal CSWU komentářů

Během mise, při níž se měla setkat s kurýrem nesoucím tajné informace, se Sabine střetne s někým ze své minulosti – nájemnou lovkyní jménem Ketsu. Jsou však její úmysly přátelské, či nepřátelské?

Epizoda s českým názvem Pokrevní sestry je dílem scenáristy Kevina Hoppse a režiséra Bosca Ng.

Zase jedna epizoda, která mě příliš neoslovila. Ano, máme tu (malinko) poodhalenu minulost Sabine a ano, máme tu konečně další aspekt, který se zatím Povstalcům vyhýbal - a sice nájemné lovce (nemluvě o organizaci Černé slunce), máme tu dokonce i zajímavé cameo známé postavy na známém místě (byť mi na celé té scéně leccos nesedělo). Ale to vše je na zábavnou epizodu prostě trochu málo. Zřejmě za to může samotná Ketsu Onyo, která má zajímavý design (je odvozen z jednoho raného návrhu pro film Síla se probouzí), ale jinak je ve svém charakteru naprosto nemastná neslaná. Moje srdce zaplesalo pouze nad lodí Shadow Caster, která je opět již dříve vytvořeným návrhem, ale tentokrát z nerealizovaných epizod Klonových válek sdružených do výborného příběhu Dark Disciple (akorát se tam jmenuje Banshee a patří Asajj Ventress).  Tak či tak bych doporučil tvůrcům buď vytáhnout větší trumfy, nebo takovou epizodu ani nevypouštět. Ano, je na ní vidět kus práce a není to ztráta času, ale nejde ani o jeho kvalitní strávení.

60 %

Z trailerů jsem byl na tuto epizodu hodně zvědavý. Přece jen, nájemného lovce jsme ještě v Povstalcích neviděli a spojitost se Sabine dávala naději, že se opět dozvíme něco více z její minulosti. Jenomže někde to tady drhne. Z minulosti jsme se dozvěděli jen to, že byli přátelé na imperiální akademii, a že Ketsu nechala Sabine někde na smrt. A to mě trochu zklamalo, protože tady byl prostor a možnosti pro trochu víc. Co se tam stalo? Proč se to stalo? Byl to důvod, proč Sabine opustila akademii? Když už se tak zabíhá do minulosti, mohlo to být trochu víc rozvedené. Co se samotné Ketsu Onyo týče, tak byť z ukázek vypadala jako zajímavá postava, tak nyní už mi to tak moc nepřipadalo. Nevím, prostě jsem od ní, jakožto od lovce, čekal trochu víc. Epizoda jako taková pak nebyla zas až tak špatná. Bylo zde pár pěkných a zajímavých momentů, ale i tak si nemůžu pomoct a mám pocit, že to mohlo být lepší, a tak to opět vidím jako další trochu slabší díl.

70 %

Epizoda z těch, na které se poměrně dobře dívá, ale jakákoli snaha sledovat či jen pochopit děj ten dobrý dojem kazí.

70 %

Člověk se nejdřív rozmazlí dílem s B-wingem a pak dostane nemastnou neslanou epizodu, jako je tahle. Bohužel to jenom ukazuje, že většina postav z Rebels je krajně nezajímavá a fungují především epizody řešící větší konflikt a počátky Povstání, kdežto nějaká povrchní introspektiva postav nudí. Škoda.

60 %